Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OK

obr Kolodej

22. 3. 2012 15:24
Nestranny pan Otman ?

Me nejvic dojalo, kdyz se Zidy, Ameriku a NATO zurive nenavidici autor prohlasil za nestranneho. Rv

3 0
možnosti
H

habit-.!..

22. 3. 2012 15:17
... je tu jeden podstatný rozdíl...

... křesťanského vraha jeho komunita odsoudí a nikoho by nenapadlo mu pomáhat nebo ho krýt - muslimského vraha jeho komunita oslavuje jako hrdinu a božího bojovníka...

2 0
možnosti
H

habit-.!..

22. 3. 2012 15:19
Re: ... je tu jeden podstatný rozdíl...

... sorry, kouknul jsem dolů a vidím že opakuju již řečené - ale podle mě je tenhle rozdíl mezi islámem a "neislámem" zásadní, takže opakování není na škodu...:-)

0 0
možnosti
Z

Zed1985

22. 3. 2012 15:00
Nesouhlasím

s Váma, jak už tady psalo několik lidí, Američan a Breivik byli vyšinutí jedinci, ale nevedlo je náboženství, v tom je podstatný rozdíl, nemám co bych k tomu dodal...

Jedině snad pro některé diskutující, nevím proč sem lezete, vybít si vztek? Diskuse typu: vy muslimové co sem lezete, autor odpoví jasně, že není muslim, že se narodil v Brně, má českou matku a za svůj původ nemůže, tak hned další reakce typu: muslim se začíná rozhořčovat a někde se odpálí.... Každý se může rozhodnout v co věří, autor má sice občas názory s kterými nesouhlasím, ale když nechce a není muslimem, tak není a vy jste stejní jako ti muslimáči, místo abyste byli rádi, že neuznává tuhle zvrácenost, tak jakobyste ho chtěli donutit, aby muslimem byl, hnusRv

2 0
možnosti
Z

Zed1985

22. 3. 2012 15:09
Re: Nesouhlasím

bohužel už jsem to psal několikrát, lidé jako Wilders se snaží podporovat tzv. odpadlíky od islámu, ale lidé jako např. Karel V. a jim podobní stejně dáte nálepku "ten muslim", tudíž znevažujete práci Wilderse a jemu podobným, který kvůli vám vypadá jako nějaký radikál, aniž by to tak bylo, hnus fialovejRv

0 0
možnosti

Tramp_007

22. 3. 2012 14:40
Nejaky rozdil preci jenom je

Ten americkej vojak zavrazdil ty lidi protoze mu ruplo z nejakych duvodu v kouli a ne proto, ze je krestan. Narozdil od toho muslima.

8 0
možnosti
KS

Tuubeen

22. 3. 2012 15:33
Re: Nejaky rozdil preci jenom je

No nevím, když před pár lety ruplo v kouli muslimskému vojákovi, tak se tu taky psalo, že vraždil proto,  že byl muslim, a ne proto, že by mu ruplo v kouli: http://polach.blog.idnes.cz/c/108802/Islamsky-teror-a-politicka-korektnost.html

1 0
možnosti
JK

J.K.S

22. 3. 2012 14:25
Jaký je rozdíl?

Třeba v tom, že křesťané toho vraha afghánských dětí neomlouvají a budou ho soudit. Rozhodně z něho ale neudělají mučedníka a nebudou si mezi sebou vyprávět o tom, že je v ráji, až ho vezme čert. Kromě toho je nesmysl srovnávat situaci v zemi, kde je válka a v zemi, kde válka není.

3 0
možnosti
JP

JaromírP.

22. 3. 2012 16:25
Re: A co se na ten masakr podívat i jinak než Otmanovým pohledem

Též je dobré napsat něco o křesťanské lásce mezi katolíky a protestanty v Severním Irsku. V letech 1969 - 1998 kolem 3.500 mrtvých. Zdrojů je dost. Ale zase mi určitě napíšete, že něco takového určitě nepáchali křesťané, ale světská moc.

1 0
možnosti
D

dovolilbychsipodotknouti

22. 3. 2012 13:43
pane autore,

stačí se podívat na arabské TV stanice! Adorace sebevrahů, oslavné písně, tendenční záběry ubohých palestinců. prosím vás, pročpak si je nevezmou do svých zemí? Proč jim tam nedají nový domov? Není to náhodou tím že se jim hodí jako pátá kolona? Necpou do nich náhodou peníze horem dolem státy z celého světa? Jak je možné že za tu dobu neudělali za ty peníze z území které obývají stejnou kvetoucí zahradu jako stát Izrael udělal ze svého? Povězte mi, jakpak se Palestinci chovali v Libanonu, který celý rozvrátili a vyvolali tam občanskou válku, povězte nám, proč je jordánský král vypráskal jako špinavé psy, když se tam pokoušeli zavádět svoje pořádky? A pak tady nějaký magor vraždí malé děti jako odvetu za to, že se Izrael jenom brání!

7 0
možnosti
VK

Vladimir Krupicka

22. 3. 2012 13:49
Re: pane autore,

A nejen v Libanonu, to samé dělali v Jordánsku, kde se dvakrát snažili svrhnout a zavraždit krále. To samé dělali v Kuvajtu, když tam vlítnul Hussain, tak rabovali a vraždili ty, kdož jim dali práci a přístřeší.

Jo, palestinský Arab je "přinosem" nejen pro každou arabskou zem....proto je tak všude na Východě mají rádi.

Jejich řádění musela v Libanonu zamezit až křesťanská falanga

3 0
možnosti
JD

stagger

22. 3. 2012 13:35
PCHE .... ISLÁM

v podstatě celej svět jim ležel u nohou, znalosti antické evropy, indie a i číny k dispozici a jak s tím naložili ??? nedivím se že arab je frustrovaný nenávidějící celý svět ;-D zbyl jim jen ten korán ;-D a kdo za to může ??? no přece všichni , a hlavně satan izrael a amerika ;-D

8 0
možnosti
K

Kroupodoro

22. 3. 2012 13:36
Re: PCHE .... ISLÁM

R^

0 0
možnosti
OR

oskie98

22. 3. 2012 13:25
Předchozí blog autora

Doporučuji přečíst si předchozí blog autora. Uděláte si obrázek o nestranosti, toleranci a otevřenosti autora. http://otman.blog.idnes.cz/c/250849/Utok-na-Iran-odstartuje-III-svetovou-valku-zcela-jiste-v-roce-2012.htmlRv

3 0
možnosti
VK

Vladimir Krupicka

22. 3. 2012 13:26
Re: Předchozí blog autora

Jeho "nestrannost" je vcelku známa ;-D

1 0
možnosti
P

piouyt

22. 3. 2012 13:21
Jednomu tleskaji

druheho obvinuji

1 0
možnosti
K

Kroupodoro

22. 3. 2012 13:22
Re: Jednomu tleskaji

akorát ty jsi každýmu ukradenej ;-D

4 0
možnosti
  • Počet článků 38
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2886x
Čecho-Libyjec/Sicílie, který se zajímá o světové dění, o situaci v Libyi a o Českou republiku. Moje přání je, aby se lidé naučili nebýt lhostejní, uvědomili si věci z jiného úhlu pohledu a to spravedlivým metrem a až potom to vyžadovali od ostatních. Jedině aktivním pochopením může nastat změna. Miluji Českou republiku, vážím si Čechů, kteří ve světě něco dokázali, ale bohužel je jich stále méně a méně.
Osobní blog na: Blog.Ammar.CZ

Seznam rubrik