Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DK

Danny_Kay

14. 3. 2012 12:54
Utok na Iran s nejvetsi pravdepodobnosti...

...3. svetovou valku nerozpouta...tedy pravdepodobnost je 99.99%. Kazdopadne Iran ma moznost se zachovat adekvatne situaci, coz nedela. Utok na Iran respektive jeho jaderna zarizeni mel byt uz davno. Cim driv, tim lip.

3 0
možnosti
HH

ciric

14. 3. 2012 12:56
Re: Utok na Iran s nejvetsi pravdepodobnosti...

A z jakého důvodu měl být útok na irán?

0 0
možnosti
GMX

Glock Mark XXIV

14. 3. 2012 12:53
třetí světová?

Vy v tom muslimském světě si nějak fandíte ... nejste až tak důležití, jak si myslíte, resp. VÁS NIKDO BRÁNIT NEBUDE.

3 0
možnosti
DK

Danny_Kay

14. 3. 2012 12:58
Re: třetí světová?

tak hlavne ty muslimske zeme nicemu dobremu neprislepy...Oni nic nevyrabeji a nic vyrabet ani neumi (nehlede na to,ze jsou neskutecne lini), vsechno jim delaji avropske a americke firmy. Jedina vec, diky ktere se maji dobre, je ropa, pripadne dalsi suroviny, coz jsou veci, na kterych nemaji sebemensi zasluhu. Castecne to plati i o Rusku. Rusove samozrejme az tak tragicti nejsou, ale je fakt,ze kdyby Rusko nemelo prijmy z ropy, zemniho plynu atd, tak jsou dneska na hodne nizke urovni...

2 0
možnosti
TJ

vioš

14. 3. 2012 12:52
Israel must win

Útok na Írán je logickým vyústěním  agresivity jeho krvavého islámského režimu. Málokdo by byl v klidu, pokud by mu jeho soused  neustále hrozil zabitím a přitom se vyzbrojoval stále lepšími zbraněmi.

3 0
možnosti
AO

Otman

14. 3. 2012 12:53
Re: Israel must win

Stejně jako to dělá Izrael a stále vyhlazuje Palestince, kde vidíte rozdíl? 8-o

1 0
možnosti
A

Angis

14. 3. 2012 12:50
OT.

"Ty nozdry! Udělej mi dítě, udělej mi dítě!"

 Kochanski

A ted si jdu přečíst blog.

1 0
možnosti
PN

Petr z Bologni II.

14. 3. 2012 12:48
...

"Mili" antisemite a antisioniste na tomto blogu, mate v tom trochu hokej - tak jsou USA kolonii Izraele, jak pise Otman, nebo je Izrael prodlouzenou rukou USA na BV, jak pise Hrebenar a dalsi... Poznamka o iranskych vedcich jako nejlepsich na svete mne opravdu, ale opravdu, pobavila. Ja nektere z nich (fyziky) na zacatku devadesatych let ucil. Mno, donivam se, ze netreba slov...

6 0
možnosti
AO

Otman

14. 3. 2012 12:49
Re: ...

Díky za názor. Verramente di Bologna?

1 0
možnosti
ŠB

stařec bez moře

14. 3. 2012 12:45
Je to paradox, že největší naleziště ropy leží pod územím,

které ho pro svou potřebu takřka nepotřebuje a poto je třeba s tím něco udělat.

2 0
možnosti
SS

albertan_bear

14. 3. 2012 16:55
Re: Je to paradox, že největší naleziště ropy leží pod územím,

Tak tak ... co dela NASE ROPA pod jejich zemi ...;-D

1 0
možnosti
A

abstrakt18

14. 3. 2012 12:43
díky

Po přelétnutí článku očima mi docela zatrnulo, o to víc mne těší některé příspěvky do této diskuze. Uf..to jsem si oddychla že existuje tolik lidí se zdravým, středoevropským názorem. Ježkovy voči...čím více čtu takovýchto článků, tím raději mám Izrael a tím sympatičtější jsou mi jeho obyvatelé. Nemaj to tam opravdu lehké...těším se, že se tam zase podívám. Už abych tam zase byla..podotýkám že nejsem Židovka. Bohužel skoro by se mi chtělo říci. Přeji všem krásný den. :-)

5 0
možnosti
AO

Otman

14. 3. 2012 12:45
Re: díky

No vidíte a já mám v ČR min. 5 přátel, co jsou Židi a moje přítelkyně byla Židovka. Prostě ten článek jen někteří chápou moc útočně, ale já se bavím o těch špatných Židech, stejně jako jsou špatní Arabové, Francouzi nebo Češi. I Vám krásný den :-)

1 0
možnosti

pakoss

14. 3. 2012 12:32
No, při vší úctě.....

nemáte pravdu.

Izrael jistě provede - a to zcela oprávněně!! - leteckou kampaň proti Íránským jaderným cílům.

USA se do konfliktu nezapojí - nanejvýše logistickou podporou.

Írán si za své problémy může sám, vyvíjí střely Šaháb, obohacuje uran, hrozí Izraeli vyhlazením. Je nebezpečné, aby takovýhle stát, navíc v čele se šíleným prezidentem Ahmanížedádem, měl jaderné zbraně.

Z tohohle  WW III nebude, milý pane.     Jinak mně přijde váš příspěvek rasistický, xenofobní, neobjektivní a plný antisemitismu. Tohle by vám možná hltali jinde, ale tady jste v Evropě, pane.

9 0
možnosti
AO

Otman

14. 3. 2012 12:38
Re: No, při vší úctě.....

Nejspíš to bude tím, že v této republice je většina lidi xenofóbních, rasistických, neobjektivních a plných antisemitismu, protože pokud můj článek někdo pochopí v tomto smyslu - musí být opravdu natvrdlý. Já jsem pouze nastínil možnost a o Íránsko-Izraelském sporu vím, tak jako vím, že se už desítky let mezi sebou napadají. Není to jen Írán, co vyhrožuje, ale to zainteresovanému člověku jako Vy (a pár dalších) těžko budu vysvětlovat. Hlavně, že objektivita,viďte ;)

1 0
možnosti
MU

MaximusDecimus

14. 3. 2012 12:31
článek je

naprostá hloupost a ještě větší demagogie, než ta, o které píšete vy.

Ještě bych, prosím, opravil slovo "oběv" . To je celkem velká hrubka, jakkoliv chápu, že se to může stát.

5 0
možnosti
AO

Otman

14. 3. 2012 12:35
Re: článek je

Děkuji za názor. Jak popisuji, jsem normální bloger s názorem a nepíšu jen o tom co lidé chtějí číst. Někteří to berou moc vážně. Díky za opravu.R^

1 0
možnosti
JL

blueheart

14. 3. 2012 12:28
Díky za názor

Svoboda projevu v Česku ještě existuje.

Izrael prostě likviduje nebezpečné sousedy a snaží se do toho zatáhnout USA, to je vše. Válku Češi nechtějí. proč by měli? Můj osobní názor: stáhnout se rychle z Afgánistánu a írán řešit diplomaticky. [>-]

2 0
možnosti
AO

Otman

14. 3. 2012 12:30
Re: Díky za názor

Přesně tak to cítím i já. Díky, že existují i normální čtenáři. R^

2 0
možnosti
  • Počet článků 38
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2886x
Čecho-Libyjec/Sicílie, který se zajímá o světové dění, o situaci v Libyi a o Českou republiku. Moje přání je, aby se lidé naučili nebýt lhostejní, uvědomili si věci z jiného úhlu pohledu a to spravedlivým metrem a až potom to vyžadovali od ostatních. Jedině aktivním pochopením může nastat změna. Miluji Českou republiku, vážím si Čechů, kteří ve světě něco dokázali, ale bohužel je jich stále méně a méně.
Osobní blog na: Blog.Ammar.CZ

Seznam rubrik