Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Katarina Vaculikova

10. 1. 2012 16:17
a zase chvalim

mam z toho husinu, ale Vase emailove upozornenia "naburanym" ma fakt pobavili...  ;-) kazdopadne uznavam, ze ste velmi sikovny ;-) R^R^

1 0
možnosti

ippokorny

10. 1. 2012 12:14
Takovéto "magory" mám rád, oni nechápou,

co jsou to české zákony, co je to důvěra a chtěli by, aby jste si vše zabezpečili proti všemu. Dám příklad s domem. Když mě někdo bude zkoušet u mého domu klíče a pak mě hrdě oznámí, že zámek je nanic,  jde jasně o pokus o vloupání. Pokud budu mít u dveří klávesnici od počítače a někdo bude zkoušet, zda se dají dveře otevřít, jde také o pokus o vloupání.  Pokud se někdo bude pokoušet o přístup do mých počítačů, jde o porušení několika zákonů a já podám trestní oznámení, jako ho měli podat zmínění poškození. Musíme věřit tomu, že se nikdo nebude pokoušet zneužít naší platební kartu na internetu.

0 0
možnosti

ippokorny

10. 1. 2012 12:14
Re: Takovéto

Jak se zabezpečím proti magorovi, co by na ulici začal střílet. Vše je věc důvěry, že neco lidé nebudou dělat, třeba se pokoušet vloupávat do cizích počítačů.  A pokud jí někdo poruší, zákony by měly ho tak tvrdě postihnout, že by to příště nedělal. Osobně se domnívám, že takových 5 let vězení by pro autora blogu bylo vhodné, spojené se studiem českých zákonů. Nebo u nás není trestné se hrabat v cizích datech a napadat cizí weby? Já být http://www.cssd-chomutov.cz, tak rozhodně podám trestní oznámení a přidám k tomu tento blog.

0 0
možnosti

ladyevil

9. 1. 2012 19:48
:)))

GL, dear white angel ;-)

2 0
možnosti

petrph

9. 1. 2012 17:28
ta otázka je možná někde jinde

Totiž, skutečně si uvědomit, které údaje jsou pro mne skutečně tajné a citlivé, ty nemají skutečně nikde co dělat. Na druhou stranu přijmout ten fakt, že většina mých informací už je stejně někde umístěna a může se k nim dostat skoro každý. Moje jméno a adresa v telefonním seznamu, info o mých nemovitostech v katastru nemovitostí , můj podpis na kdejakém lejstru, číslo mé karty v počítačích každého obchodu kde jsem kdy platil, moje bližší údaje v IS podniku kde jsem třeba i dříve pracoval (kdo ví kdo má k tomu počítači přístup), moje zdravotní údaje v šuplíku na středisku (kam si může hrábnout sestra nebo třeba uklízečka,atd..). Čili, asi se s tím naučit žít a nedělat z toho vědu...

0 0
možnosti

Otman

9. 1. 2012 17:32
Re: ta otázka je možná někde jinde

Internetový obchod data karet neukládá, platby jsou přes secure payment šifrovány a tudíž komunikují mezi sebou jen banky. I tak máte ale pravdu, že znám weby - třeba v USA, kde si data ukládají a při dalším placení už stačí jen klikat: tomu říkám demence, já být klient, tak to tam nikdy nenechám. Jak jste napsal: Nikdy nevíte, kdo má k PC (do systému) přístup.

0 0
možnosti

Paeris Kiran

9. 1. 2012 17:18
Řešení je vcelku prosté...

0 0
možnosti

Paeris Kiran

9. 1. 2012 17:19
Re: Řešení je vcelku prosté...

Všechna důležitá data musí být na OFFLINE úložištích. Při práci s důvěrnými daty je třeba systémy od sítě odpojovat.

Z principu naprosto nesmyslné jsou různé cloudy a podobné. Ukládat data na síti může jenom magor.

4 0
možnosti
  • Počet článků 38
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2886x
Čecho-Libyjec/Sicílie, který se zajímá o světové dění, o situaci v Libyi a o Českou republiku. Moje přání je, aby se lidé naučili nebýt lhostejní, uvědomili si věci z jiného úhlu pohledu a to spravedlivým metrem a až potom to vyžadovali od ostatních. Jedině aktivním pochopením může nastat změna. Miluji Českou republiku, vážím si Čechů, kteří ve světě něco dokázali, ale bohužel je jich stále méně a méně.
Osobní blog na: Blog.Ammar.CZ

Seznam rubrik