Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Sen, který mi otevřel oči

Zdálo se mi, že se vznáším nad městem, které zářilo zlatou barvou a stálo uprostřed jiného města. Vůbec jsem nechápal co tam dělám. Vznášel jsem se jako nějaký pták, necítil jsem žádnou tíhu a jen jsem koukal na to město, které mě oslňovalo jeho září.

Mondo in mani.

Najednou se to světlo zbarvilo do červené barvy a vedle mě se ukázala silueta postavy. Mé srdce a celá moje duše věděla, že je to postava Ježíše. Že tam se mnou je a chce mi něco sdělit. Neviděl jsem mu do tváře, ale i přesto si dokážu vybavit jeho úsměv, jeho bílé zuby a jeho dlouhý, bílý plášť. Když jsem hleděl na tu zářivou postavu Ježíše, o kterém jsem četl v Bibli, měl jsem velkou radost a zároveň i velký strach. V ten moment jsem nevěděl co se mnou bude. Nevěděl jsem, jestli jsem mrtvý a nyní mě čeká soud, který rozhodne o tom co bude, jak to říká Bible.

Byl jsem nejistý i když jsem věřil, že předmětem jeho učení je Láska. On se ke mě přiblížil a promluvil ke mě tato slova: "Neboj se mne, Ammare. Ty jsi pochopil učení, které jsem předal světu. To učení, které pramení z Lásky a věčného života, které je v srdci každého člověka však udupali vládci této země a tohoto města, které vidíš před sebou. Vytvořili si svého Boha a svá pravidla, která předávají celému světu. Pohltil je pocit moci a nadřazenosti, nemají zájem vést lidi k jejich Božství, nemají zájem jim ukázat co se v nich skrývá. Janovi jsem předal zprávu, která měla lidem ukázat tu cestu, aby poznali co je pravda a život a žili v radosti a Lásce. Nechali se však svést světskými hodnotami a přestali věřit sami v sebe. Drahý Ammare, lidé potřebují nalézt cestu, aby jejich duše došla k osvícení a nemusela se tak stále transformovat na tento svět. Církev tento úkol nezvládla, zneužila svého postavení a díky tomu se lidé nedokážou vyladit na svou Božskou podstatu. Amen, Amen pravím Ti, Tobě dávám vědění a moc, která ukáže lidem pravdu. Pravdu, která je zapsána mezi řádky v Bibli, mezi řádky plných lží a dodatků, výmyslů lidí." Nedokážu ani popsat, co jsem v ten moment cítil. Celý můj život se mi promítl během vteřiny a já věděl, že to tak mělo být. Jen jsem koukal do té záře a potichu jsem se zeptal: "Ježíši, řekni mi, co je to pravda?" 

V ten moment Ježíš ukázal svou pravou rukou na to město, které stojí na vodách mnohých a pravil: "To město, které vidíš, leží na sedmi pahorcích a je to město Vatikán. Od doby, kdy vzniklo toto město, bylo zvoleno 6 králů, tedy 6 Papežů. Pět jich již zemřelo, jeden nyní kraluje a jeden, sedmý Papež teprve přichází. Ten však příjde jen na chvíli, protože s ním zahyne ta žena, to město. Šelma, o které psal Jan ve svých zjeveních je osmý král, který je jedním z těch sedmi, je to ten sedmý Papež, který brzy příjde. On už na Zemi byl a opět se transformoval do tohoto úkolu. Přichází čas, kdy se všichni lidé dozví pravdu a bude jen na nich, zda-li ji přijmou a nebo zůstanou ve tmě, která je pohltí. Ti největší vládci a králové jsou ti, kteří mají v rukách moc brát lidem jejich věčnost, ale přichází Beránek - Ty Synu, narozen ve znamení Berana, který svou Láskou a pravdou pomůžeš světu. Ty jsi to světlo, které v Tobě přebývá a Ty jsi ho poznal."

V ten moment ukázal opět na to město, které se začalo propadat a zalilo se vodou. Obyvatelé toho města umírali a modlili se v moment jejich smrti k Bohu. Je neuvěřitelné, co jsem potom viděl. Duše těch lidí stoupaly směrem vzhůru a po té jsem se objevil na vesmírném paprsku, který svítil modrou barvou, ten paprsek procházel každou duší, která se očistila a hned byla poslána opět na zem, aby se opět narodila do hmotného světa. V ten moment jsem pochopil, že každý z nás má v sobě duši, která má svůj vnitřní úkol a to ten - poznat Otce a Ducha vesmíru, který je obsažen zejména v Lásce. Láska, které lidé říkají Bůh. Pokud to odmítáme a žijeme pro materiální hodnoty, které jsou pomíjivé, nemáme možnost naši duši vychovat a ona se tak opět vrací na zemi, kde žije znovu a znovu.

Duše potřebuje dojít k osvícení, aby se mohla vrátit k Stvořiteli, k té prasíle vesmíru, které se nedá změřit, ani vidět, ani popsat, ani ovládat, lze jen cítit Duchem, který je uvnitř každého z nás. To je smyslem každé živé bytosti a člověk je tím nejvyšším stvořením Otce vesmíru. To vše jsem si uvědomil ve svém snu.

Autor: Ammar Otman | úterý 2.7.2013 2:12 | karma článku: 8,81 | přečteno: 704x
  • Další články autora

Ammar Otman

Restaurant TEFITI: Italské ručičky naši hosté poznají

Uběhlo již půl roku od doby co jsme otevřeli nový středomořský restaurant TEFITI v historické části Brna, přesněji na Zelném trhu, v nejstarší divadelní budově ve střední Evropě v Redutě.

16.11.2018 v 17:34 | Karma: 11,78 | Přečteno: 511x | Brno

Ammar Otman

Brněnská gastro krize: nedostatek kuchařů a kvalifikovaných číšníků. Proč?

Brněnské restaurace v posledních měsících řeší jedno z nejdůležitějších témat: Kde sehnat personál a hlavně jak si jej udržet?

11.5.2017 v 15:25 | Karma: 34,23 | Přečteno: 5263x | Diskuse| Brno

Ammar Otman

Situace v Libyi: Jak vypadá situace dnes a jaká byla před? Obama přiznal selhání

V Libyi mám rodinu a tak se neustále zajímám o situaci, která tam nyní panuje. Rád bych seznámil čtenáře o předchozí a dnešní situaci, aby mohli sami posoudit, kdo celý problém vytvořil a kam to všechno vede. Snad nebudeme další?

6.10.2015 v 9:00 | Karma: 39,80 | Přečteno: 3505x | Diskuse| Společnost

Ammar Otman

Gastronomie: Vztah majitelů restaurací, zaměstnanců a klientely v ČR. Jak to u nás chodí?

V gastronomii se pohybuji již deset let a proto bych se rád se čtenáři podělil o své zkušenosti a postřehy ze světa pohostinství.

4.10.2015 v 23:53 | Karma: 20,77 | Přečteno: 2418x | Diskuse| Společnost

Ammar Otman

Rozhovor s libyjským vojákem, který zažil situaci v Libyi a Sýrii

Chtěl jsem získat nějaké informace od člověka, který celou situaci v Sýrii, Libyi a dalších zemích zažil a kdo tam celý život žije. Přátel mám v Libyi dost, ale chtěl jsem udělat rozhovor s někým, kdo má o celé situaci přehled.

17.9.2015 v 20:37 | Karma: 29,15 | Přečteno: 2348x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Nenávist vůči Ukrajincům, segregace Romů. Amnesty International kritizuje Česko

24. dubna 2024  2:28

Ukrajinští uprchlíci se loni v Česku potýkali s nenávistnými projevy a diskriminací, pokračovala...

Místo do šrotu do opravny. Směrnice EU prodlouží záruku a zakážou „kazítka“

24. dubna 2024

Premium Do budoucna by měla být oprava rozbitých a porouchaných domácích spotřebičů jednodušší. A stejně...

Ignorovat, nebo demaskovat? Německá média řeší, jak informovat o AfD

24. dubna 2024

Premium Je to teď horké téma. Německá mainstreamová média stojí před volbou, nakolik a jakým způsobem...

Šibal z Prahy podmázl průvodčího, s Lorenovou v negližé předběhl konkurenci

24. dubna 2024

Seriál Byla teprve na začátku kariéry, ale fotografové na ni už stáli fronty. Snímek mladičké Sophie...

Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?

Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...

  • Počet článků 38
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2886x
Čecho-Libyjec/Sicílie, který se zajímá o světové dění, o situaci v Libyi a o Českou republiku. Moje přání je, aby se lidé naučili nebýt lhostejní, uvědomili si věci z jiného úhlu pohledu a to spravedlivým metrem a až potom to vyžadovali od ostatních. Jedině aktivním pochopením může nastat změna. Miluji Českou republiku, vážím si Čechů, kteří ve světě něco dokázali, ale bohužel je jich stále méně a méně.
Osobní blog na: Blog.Ammar.CZ

Seznam rubrik