Osobní

Ammar Otman

Brněnská gastro krize: nedostatek kuchařů a kvalifikovaných číšníků. Proč?

Brněnské restaurace v posledních měsících řeší jedno z nejdůležitějších témat: Kde sehnat personál a hlavně jak si jej udržet?

11.5.2017 v 15:25 | Karma článku: 34.17 | Přečteno: 5262 | Diskuse

Ammar Otman

Sen, který mi otevřel oči

Zdálo se mi, že se vznáším nad městem, které zářilo zlatou barvou a stálo uprostřed jiného města. Vůbec jsem nechápal co tam dělám. Vznášel jsem se jako nějaký pták, necítil jsem žádnou tíhu a jen jsem koukal na to město, které mě oslňovalo jeho září.

2.7.2013 v 2:12 | Karma článku: 8.81 | Přečteno: 704 | Diskuse
Počet článků 38 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 2753

Čecho-Libyjec/Sicílie, který se zajímá o světové dění, o situaci v Libyi a o Českou republiku. Moje přání je, aby se lidé naučili nebýt lhostejní, uvědomili si věci z jiného úhlu pohledu a to spravedlivým metrem a až potom to vyžadovali od ostatních. Jedině aktivním pochopením může nastat změna. Miluji Českou republiku, vážím si Čechů, kteří ve světě něco dokázali, ale bohužel je jich stále méně a méně.
Osobní blog na: Blog.Ammar.CZ